Imatge de Musèu de Mataró. Ca l'Arenas Centre d'Art Imatge de Musèu de Mataró. Ca l'Arenas Centre d'Art

Musèu de Mataró. Can Serra

Musèu de Mataró. Ca l'Arenas Centre d'Art

Ca l’Arenas nèish deth legat der artista Jordi Arenas i Clavell (Mataró, 1920 - 1998) ara sua ciutat natau e dera volontat der Ajuntament de Mataró d’acceptar-lo. Se definís coma era extension especializada en art e ena sua difusion, que desvolòpe eth quatau èish tematic deth musèu, damb ua atencion preferenta ara activitat artistica dera ciutat.

\ \

Dempús dera inauguracion der equipament, eth 2006, eth discors expositiu se configure a compdar d’un argument tematic que se renauís cada sason. Es objèctes des colleccions deth musèu, es exposicions e es activitats complementàries, s’articulen ath torn d’un discors unitari que ara fin tròbe eth sòn rebat en ua publicacion. S’an trabalhat eth retrat, eth viatge, es interiors, eth patrimòni en perilh, era mar e diferentes revisions deth panorama artistic e culturau dera ciutat.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024