Imatge de Musèu de Mataró. Can Serra Imatge de Musèu de Mataró. Can Serra

Eth Musèu de Mataró ei ua institucion patrimoniau dedicada ara sauvagarda, estudi, conservacion, recèrca e difusion deth patrimòni arqueologic, naturau e mobil vinculat a Mataró. Cònste d’ua sedença centrau en Can Serra e de tres extensions: Ca l’Arenas centre d’art, Can Marfà Gènere de Punt e eth Claus arqueologic Torre Llauder.

\ \

Can Serra ei era anciana casa pairau de Jeroni Serra Arnau, bastida eth 1565 e d’estil reneishentista, consèrva era estructura originària e era grana sala centrau en prumèr estatge damb caishonatge de husta originari.

\ \

Era exposicion permanenta presente dus des èishi tematics deth programa expositiu relacionadi damb era istòria de Mataró:

\ \

Iluro, ciutat romana mos apròpe ath passat roman dera ciutat qu’es catacions des darrèri ans an permetut conéisher milhor.

\ \

Era exposicion Mataró, ciutat mediterranèa hè un recorrut pera istòria dera ciutat dempús des tempsi medievaus e modèrns enquiara actualitat.

\ \

Periodicament se programen exposicions temporaus sus tèmes relacionadi damb era istòria locau.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut