Imatge de Hormatgeria la Roseta de Gavàs Imatge de Hormatgeria la Roseta de Gavàs

Ecomuseu de les valls d'Àneu

Hormatgeria la Roseta de Gavàs

Ei era soleta explotacion d'elaboracion de hormatge damb lèit de craba que i a en Palhars Sobeiran. Es crabes gessen cada dia a péisher enes peisheus des environs deth pòble de Gavàs, plaçat ath miei des Pirenèus. Cada dia son popades e damb era sua lèit se produsís eth hormatge "serrat", eth "tupí" e eth "brossat", que se venen majoritàriaments ena pròpria botiga.

\

Pendent er estiu, Roseta de Gavàs aufrís visites guidades ara hormatgeria, a on tanben se pòden crompar es hormatges (segons existéncies) e gaudir dera exposicion permanenta de pentura realizada per Rosa.

\

Dempús longtemps er Ecomusèu e era hormatgeria collabòren en diferentes activitats. Dilhèu era mès coneishuda ei, enes estius, era Pastorada. Jesús, eth pastor, e Cristina, era guida der Ecomusèu, acompanhen as visitants damb es crabes entà explicar se coma se gerís un arramat e quina ei era relacion que i a entre es crabes e era gent.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024