Imatge de Ecomuseu de les valls d'Àneu Imatge de Ecomuseu de les valls d'Àneu

Er Ecomuseu de les valls d'Àneu se dauric ath public eth mes de junh de 1994. Aué ei ua entitat viua que, a partir dera recèrca, era conservacion, era difusion e era restitucion deth patrimòni integrau, a coma objectiu participar en desvolopament economic e sociau des vals d'Àneu e dera rèsta deth Pallars.

\ \

Er Ecomuseu permet conéisher milhor era realitat naturau e culturau deth territòri aneuenc e es transformacions que s’i an anat succedint enes darrères decades. Da ath public visitant ua complèta informacion sus eth passat e eth present dera zòna e ath viatge propície era reflexion sus es possibilitats de futur. A diferéncia des musèus tradicionaus, er Ecomuseu non ei embarrat en un edifici, senon que s'escampe territòri enlà entà explicar era vida des vals que lo conformen. Se vertèbre, donc, a partir de centres patrimoniaus repartits pes pòbles d'Àneu.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut