Imatge de Centre d'Interpretació de la Vida a la Plana Imatge de Centre d'Interpretació de la Vida a la Plana

Museu de les Terres de l'Ebre

Centre d'Interpretació de la Vida a la Plana

El Centre d'Interpretació s'ubica a l’antic molí d’oli de la masada de Martí, una de les més antigues de Santa Bàrbara. L'exposició permanent explica la colonització i explotació de la plana del Montsià a partir del segle XVIII en set àmbits temàtics: característiques físiques de la Plana; colonització i noves poblacions d'aquests espais; masada de Martí i arquitectura; conreu tradicional de l'olivera; producció, ús i comercialització tradicionals de l'oli d'oliva i transformacions sofertes pel sector en èpoques recents. També inclou una col·lecció paleontològica i mineralògica, així com una sala polivalent per actes i exposicions.

Última actualització: 10/04/2024