Imatge de Centre d'Interpretació de la Serra de Montsià Imatge de Centre d'Interpretació de la Serra de Montsià

Museu de les Terres de l'Ebre

Centre d'Interpretació de la Serra de Montsià

Ubicat al casc urbà de Freginals, en un antic corral rehabilitat, l’objectiu del Centre és divulgar i interpretar, mitjançant una exposició permanent, els valors naturals de la serra de Montsià, juntament amb l'evolució de les activitats desenvolupades per l'home en aquest espai, des de l'època ibèrica fins a la contemporània.

Es complementa, a més, amb el patrimoni del municipi i del seu entorn, sent el punt de sortida de diverses rutes amb itineraris senyalitzats i àrees interpretatives per la serra de Montsià i la serreta de Freginals.

L'equipament compta també amb una sala polivalent per a acollir activitats didàctiques, exposicions temporals i actes culturals.

Activitats:Exposicions temporals, visites guiades, conferències, cursos, jornades i tallers educatius.

Última actualització: 10/04/2024