Imatge de Centre d'Interpretació de la Serra de Godall Imatge de Centre d'Interpretació de la Serra de Godall

Museu de les Terres de l'Ebre

Centre d'Interpretació de la Serra de Godall

Està situat a l’edifici del Casal Municipal, remodelat a finals dels anys 80 a partir del local conegut com el Centro, del qual es va conservar la façana principal, formada per tres portalades amb finestres a cada costat. Des del 2009 s’ha adaptat la part superior de l’edifici per acollir el Centre d’Interpretació, mentre que a la planta baixa hi ha l’Oficina de Turisme. El Centre d’Interpretació disposa de dues sales. La primera està destinada a una exposició permanent on, mitjançant objectes originals, audiovisuals, il·lustracions i textos, es donen a conèixer els recursos naturals i la transformació de la serra per la mà de l’home; és a dir: la humanització de la serra. L’altra sala està destinada a usos múltiples i permet la programació periòdica d’exposicions temporals, conferències...

Última actualització: 10/04/2024