Imatge de Musèu dera Val d'Aran Imatge de Musèu dera Val d'Aran

En 1984 eth Musèu dera Val d'Aran inície eth sòn camin. Plaçat ena antica casa fortificada deth generau Martinhon (sègle XVII), eth musèu esdevierà ua autentica pòrta d’entrada entath visitant a on descorbirà era istòria, era cultura e es tradicions qu’an dat lòc ar Aran d’aué.

\ \

Ath torn dera sedença deth Musèu dera Val d´Aran, s’an desvolopat tot un hilat d’equipaments patrimoniaus que recorren tot eth territòri aranés e apròpen ath public visitant —a trauès des exposicions o hènt us des servicis de guida e des diferenti materiaus e activitats didactiques que se desvolòpen pendent er an— tà conéisher e descorbir era vida e es transformacions sociaus d’un país de montanha ena frontèra.

\ \

Mès eth camin deth Musèu dera Val d’Aran non acabe ací: en magazin se trabalhe tara restauracion, conservacion e estudi deth patrimòni, perque conéisher eth passat ajude a valorar eth present e crear eth futur.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024