Imatge de Museu del Suro deth Palafrugell Imatge de Museu del Suro deth Palafrugell

Eth Museu del Suro ei ua institucion que se dedique ara interpretacion e difusion deth patrimòni e des territòris vinculadi ath mon surrèr catalan.

\ \

Eth prumèr objècte deth musèu ei eth pròpri edifici, ua fabrica modernista projectada peth General Guitart e bastida entre es ans 1900 e 1907 qu’actuaument conten es diuèrsi espacis expositius, ath torn d’ua petita plantacion de surrèrs.

\ \

Eth musèu propòse un tastet destillat de bòsqui de casses surrèrs, de surrèrs, dera sua transformacion artesanau e industriau en objèctes diuèrsi e, tanben, a trauès d’un audiovisuau, dera espectaculara istòria dera que siguec era fabrica surrèra mès grana der Estat espanhòu e ua des mès importantes deth mon.

\ \

En musèu, tanben se i hèn exposicions temporaus, ath delà d’activitats e talhèrs infantils o familiars. Tanben dispause d’ua botiga de productes de surrèr.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut