Imatge de Museu de les Terres der Ebre Imatge de Museu de les Terres der Ebre

Era sedença centrau deth Museu de les Terres der Ebre, ubicada en Amposta, acuelh dues sales d’exposicions, “Les Terres de l’Ebre: de la prehistòria a l’edat mitjana” e “L’Ebre: camí d’aigua”, a on eth visitant, a trauès d’ua scenografia suggerenta, descorbís es testimònis des cultures qu’an abitat es Terres de l’Ebre ath long dera istòria. Tanben se preten mostrar com eth gran riu iberic a conformat eth paisatge e era vida dera sua gent gràcies ara grana riquesa naturau, era diversitat de formes de vida e era situacion estrategica ath bòrd deth riu.

\ \

Eth musèu gestione colleccions importantes dera natura, arqueologia e etnologia, un hons qu’includís mès de 35.000 objèctes que representen era memòria deth territòri en forma de bens materiaus e immateriaus. Dat eth caractèr de musèu de territòri e societat, s’ocupe dera gestion deth patrimòni naturau e culturau, e dera realizacion e projeccion d’activitats de revalorizacion e difusion d’aguest patrimòni laguens d’ua estratègia de desvolopament locau.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut