Imatge de Museu dera Anxova e de la Sal Imatge de Museu dera Anxova e de la Sal

Eth Museu dera Anxova e de la Sal s’inaugurèc en 2006 coma institucion dedicada ara recuperacion, era conservacion e era difusion deth patrimòni culturau materiau e immateriau dera Escala, en especiau dera important tradicion saladora deth pòble. A trauès deth projècte “El Fil de la Memòria” se trebalhe entà preservar e difóner era istòria orau dera Escala. Edite regularament era revista Fulls d’Història Local, catalògs d’exposicions e videos d’enregistraments a persones d’edat.

\ \

Eth musèu organize tanben era Festa de la Sal des de 1997, III Centenari der Alfolí de la Sal. Ei er acte mès important de difusion deth patrimòni immateriau dera Escala, damb implicacion dera comunitat e qu’atrè a multitud de visitants pera sua autenticitat. Cada tresau dissabte de seteme, en scenari naturau dera plaja der antic pòrt, eth pòble dera Escala hè un aumenatge as avantpassats pescadors e saladors damb ua mòstra d’oficis marinèrs, cançons tradicionaus e danses com era Farandola e eth Ball del Drac.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024