Imatge de Museu de Guissona Eduard Camps i Cava Imatge de Museu de Guissona Eduard Camps i Cava

Museu de Guissona Eduard Camps i Cava

En seteme de 2011 eth Museu de Guissona Eduard Camps i Cava se renauic ena planta baisha dera antica Fassina Mercadé, ath costat des dues ectares que formen eth parc arqueologic dera ciutat romana de Iesso.

\ \

Er espaci expositiu deth Museu de Guissona permet conéisher eth procès de romanizacion der interior de Catalonha, atau com era evolucion politica, sociau e economica dera ciutat romana de Iesso, fondada ath torn der an 100 aC e que siguec activa, e sense discontinuïtat, enquiath sègle VI dC. Eth visitant coneisherà es espacis dera vila romana de Iesso a compdar de tèxtes, fotografies, illustracions, objèctes e rèstes qu’era arqueologia a metut ath descubèrt: murralha, carrèrs, cases, tèrmes... Er objectiu ei que se poguen revíuer es activitats quotidianes qu’ es abitants d’aguesta vila desvolopèren ara hè 2000 ans.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut