Imatge de Museu d'Arqueologia de Catalunya - Olèrdola Imatge de Museu d'Arqueologia de Catalunya - Olèrdola

Museu d'Arqueologia de Catalunya - Olèrdola

Eth mes de seteme de 1971, dempús de quauques reformes ena glèisa e era construccion d'ua naua bastissa en lòc aucupat per ua antica masia-rectoria, eth conjunt monumentau d'Olèrdola se daurís ath public. En 1995 eth conjunt monumentau d'Olèrdola passe a èster ua des sedences deth Musèu d'Arqueolgia de Catalonha, e a compdar de 2014 ei gestionat pera Agéncia Catalana de Patrimòni Culturau. Olèrdola siguec declarada Ben Culturau d'Interès Nacionau er an 1931 e Ben d'Interès Culturau (BIC).

\ \

Eth Conjunt Monumentau d’Olèrdola forme part dera Rota des Ibèrs.

\ \

Olèrdola a ua situacion privilegiada entre era plana deth Penedés e Garraf. Des dera preïstòria, es sòns estatjants i an deishat era sua peada: un poblat ibèr, ua fortificacion romana impressionanta e ua ciutat medievau, damb glèises preromaniques e romaniques e cavòts medievaus catadi ena ròca.

\ \

Vos recomanam anar ben cauçadi entà caminar pera montanha, aigua e ròba d'abric o ua casqueta entath solei segons era sason. Ath long der an, aufrim diuèrses visites guidades e visites teatralizades ath Parc Naturau e ath Conjunt Monumentau. Atau madeish, s'ètz excursionistes e vos shaute hèr montanha, podetz hèr era rota circulara deth castèth d'Olèrdola.

\ \

Vos animam, donques, a descorbir aguest magnific conjunt plen d'istòries, en miei deth Parc Naturau d'Olèrdola, en còr de Penedés!

Darrèra actualizacion: 10/04/2024