Imatge de Museu Comarcal de l'Urgell -Tàrrega Imatge de Museu Comarcal de l'Urgell -Tàrrega

Museu Comarcal de l'Urgell -Tàrrega

Eth Museu Comarcal de l’Urgell-Tàrrega, plaçat ena antica casa dera família Perelló, compde damb quate exposicions permanentes e tanben damb un important hons de fòssils provinents des peirères deth Talladell, e tanben a un extens conjunt d’òbres pictoriques e escultoriques d’artistes targarins des sègles XIX, XX e XXI.

\ \

Es installacions deth musèu tanben consèrven ua colleccion de materiau etnologic, un hons fotografic e un important conjunt de vestiari de principi de sègle XX (donacion dera família der escrivan Manuel de Pedrolo).

\ \

Des deth Museu Comarcal de l’Urgell tanben s’edite cada an, des de 1989, era miscellània Urtx. Revista d’Humanitats de l’Urgell.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024