Imatge de Musèu-Archiu Municipau de Calella Imatge de Musèu-Archiu Municipau de Calella

Musèu-Archiu Municipau de Calella

Dempús dera sua origina en sègle XVII, eth bastiment deth Musèu Archiu Municipau de Calella Josep M. Codina i Bagué a anat en tot cambiar d’usatges ath long deth temps, enquia vier un important equipament culturau de Calella.

\ \

Es colleccions qu’acuelh transmeten era istòria deth municipi a trauès de materiaus arqueologics, ceramica populara, maquinària texila, utisi de mestièrs tradicionaus e vestits e blondes, entre autes pèces. Es visitaires seguissen un recorrut que s’inície damb es rèstes d’epòca romana e que les pòrte enquia conéisher era importància dera industria des teishuts ena ciutat. Fòrça familhes deth municipi an dat ròba, a compdar de brodaries o puntes de coishin enquia casaques ancianes.

\ \

Un des joièus deth musèu ei era anciana farmacia Barri, d’epòca modernista, dera quau se consèrven pòts d’apoticari, balances de precision, mortèrs o densimètres. Ena arrèrbotiga, ath delà, i a pòts de ceramica, flasquets e tubs d’ensag

Darrèra actualizacion: 10/04/2024