Imatge de Musèu Arqueologic Comarcau de Banyoles Imatge de Musèu Arqueologic Comarcau de Banyoles

Musèu Arqueologic Comarcau de Banyoles

Eth Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles se trape actuaument barrat per òbres. Era naua obertura se prevé entà 2024.

\ \

Eth Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles (MACB) existís des der an 1933, quan er Ajuntament de Banyoles lo creèc a arraïc des trobalhes ena villa romana de Vilauba er an 1932.

\ \

Eth MACB consèrve es materiaus d’importants jaciments paleontologics (Terciari final-Quaternari antic, 5-1 milions d’ans abans d’ara) e tanben des ocupacions umanes deth Pla der Estany entre eth paleolitic inferior/miei (250.000 aC) e eth sègle XX. Ath delà des colleccions preïstoriques de Pere Alsius Torrent (darrèrs deth sègle XIX) e de Josep M. Corominas Planellas (1933-1973), eth MACB recuelh des der an 1975 es objèctes procedents des excavacions modèrnes que se realizen ena comarca: eth jaciment paleontologic d’Incarcal (Crespià), es còves paleolitiques de Serinyà, eth poblat neolitic dera Draga (Banyoles), era villa romana de Vilauba (Camós) e es horns romans d’Ermedàs (Cornellà del Terri), entre tanti d’auti.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024