Imatge de Institut Catalan de Paleontologia Miquel Crusafont Imatge de Institut Catalan de Paleontologia Miquel Crusafont

Institut Catalan de Paleontologia Miquel Crusafont

Er Institut Catalan de Paleontologia Miquel Crusafont (ICP) siguec inaugurat pera Deputacion de Barcelona er an 1969. Er an 2010 se tornèc a inaugurar dempús d’èster traspassat ara Generalitat de Catalonha e de passar a èster gerit pera Fondacion Institut Catalan de Paleontologia.

\ \

Er ICP ei un centre d’investigacion paleontologica que se dedique ara investigacion, conservacion e difusion deth patrimòni paleontologic deth nòste país. Eth musèu der ICP a dues sales d’exposicions, ua sala permanenta a on s’expliquen es cinc linhes d’investigacion deth centre centrat enes fossils de vertebradi —e a on destaquen era reconstruccion d’un titanosaure, es reproduccions d’un esquelèt sancer de triceratòps e un crani de tiranosaure— e ua sala d’exposicions temporaus. Damb era tòca de promòir era coneishença dera paleontologia e eth respècte peth patrimòni, er ICP aufrís activitats adreçades tàs escòles e tàs familhes, e jornades, conferéncies e autes activitats adreçades a un public adult.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024