Imatge de Eth Vapor Buxeda Vell: deth vapor ara electricitat Imatge de Eth Vapor Buxeda Vell: deth vapor ara electricitat

Musèu d'Istòria de Sabadell

Eth Vapor Buxeda Vell: deth vapor ara electricitat

Aguest espaci museïstic permet hèr un guardar ath passat deth Sabadell deth sègle XIX e començaments deth XX, e sauve ua jòia dera evolucion tecnologica energetica unica en país: era maquina de vapor locomobila semifixa Wolf (1906). Eth projècte dera sala de maquines siguec òbra der engenhaire Francesc Izard i Bas, per encomana dera enterpresa La Mercantil Sabadellense.

\ \

Era exposicion a coma hiu conductor fondamentau era explicacion des cambiaments energetics e tot çò qu’açò signifiquèc entath desvolopament dera industria texila ena ciutat. Era visita s’inície damb un audiovisuau damb eth quau s’introdusís es visitaires en quadre istoric dera industrializacion en Catalonha e en Sabadell: Dempús se pòden observar era humenèja, era anciana sala de caudères, es carbonères, era tor de condensacion e eth recambi tubular dera Wolf.

\ \

Hè part dera lista des 150 elements deth patrimòni industriau catalan.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024