Cercaire de musèus e localitats

Museu Nacional Arqueològic de Tarragona

Villa romana des Munts.

Vista generau dera bastissa des banhs dera villa romana des Munts.

Construïda en sègle I dC en un tucò costerenc, a 12 km dera ciutat de Tarraco, aguesta villa constituís un des exponents de villa residenciau romana mès importanti deth país pera magnitud des sues rèstes arquitectoniques e pera riquesa des tractaments decoratius.

Enes penents septentrionau e occidentau deth tucò s'estenec era part rustica dera villa, mentre qu'en aute costat, de cara ara mar, s'i bastic ua grana domus, diuèrsi jardins e uns banhs.

Pendent eth sègle II dC, en tot coïncidir damb era maxima esplendor constructiva, siguec era residéncia de Cai Valèri Aviti, un des duumvirs de Tarraco —eth cargue mès naut dera Administracion locau— e dera sua esposa Faustina.

Ena darreria deth sègle III dC, i auec un gran incèndi que devastèc era màger part dera villa, que demorèc parciaument aucupada enquiath sègle VI o VII dC.

ENCASTRE

<p>Vista d&#39;un sector deth centre d&#39;interpretacion dera villa des Munts.</p>
Centre d'interpretacion.
<p>Vista deth mosa&iuml;c damb motius geometrics conservat en criptoportic dera z&ograve;na residenciau dera villa des Munts.</p>
Zòna residenciau.
<p>Vista generau deth dep&ograve;sit d&#39;aigua, conegut popularament coma era Tartana.</p>
Zòna rustica.
<p>Vista generau dera bastissa des banhs dera villa des Munts.</p>
Banhs.
<p>Vista der hortus experimentau, damb era perg&ograve;la damb trelhes e es part&egrave;rres damb diferentes esp&egrave;cies</p>
Hortus experimentau.
<p>Vista generau des r&egrave;stes deth mitr&egrave;u dera villa des Munts.</p>
Mitrèu.

OBJÈCTES

<p>Pintura damb inscripcion e representacion deth diu Ocean, s&egrave;gle II dC, 160 &times;94,5&nbsp;cm.</p>
Pintura damb representacion d'
Pintura damb representacion d'Ocean.

MAPA

INFORMACION