Cercaire de musèus e localitats

Museu Nacional Arqueològic de Tarragona

Tarragona

Bastissa deth Musèu Arqueologic de Tarragona ena plaça del Rei

Eth Musèu Arqueologic se trape actuaument barrat per òbres. En tant que se reforme era Sedença deth musèu ena Plaça del Rei, podètz visitar era exposicion de sintèsi Tarraco/MNAT, en Tinglado 4 deth Pòrt de Tarragona, a on coneisheratz ueit sègles dera istòria de Tarraco a trauès d'ua seleccion representativa deth hons deth MNAT.

Eth Musèu Nacionau Arqueologic de Tarragona ei eth mès antic de Catalonha ena sua especialitat. Format pendent era prumèra mitat deth sègle XIX, a estat, des des sues origines, eth centre de recuperacion e conservacion deth patrimòni arqueologic de Tarragona e deth sòn airau d'influéncia.

Era importància istorica e monumentau dera ciutat romana de Tarraco, caplòc dera Hispania Citerior, e des jaciments arqueologics deth sòn entorn, a proporcionat ath musèu ua importanta e rica colleccion de materiaus arqueologics qu'illustren eth procès de romanizacion dera peninsula Iberica.

Per ben que bères ues des pèces qu'actuaument formen part deth musèu provien de colleccions des sègles XVI, XVII e XVIII, era màger part des hons an estat recuperadi enes darrèrs 150 ans coma conseqüéncia dera construccion deth pòrt modèrn e, mès recentament, der extraordinari creishement urbanistic dera ciutat.

EXTENSIONS

<p>Vista generau dera necrop&ograve;li paleocristiana de Tarragona, conservada in situ.</p>
Musèu e necropòli Paleocristia
Musèu e necropòli Paleocristians.
<p>Vista generau dera bastissa des banhs dera villa romana des Munts.</p>
Villa romana des Munts.
<p>Vista actuau dera fa&ccedil;ada principau deth Conjunt monumentau de Centcelles (Constant&iacute;).</p>
Centcelles.