Cercaire de musèus e localitats

Museu Municipal de Nàutica del Masnou

Era primauba deth cinetisme. París (1963-1972)

Aguesta etapa correspon ath periòde iniciau de Jordi Pericot coma pintor en París, dempús dera sua prumèra exposicion ena Galerie du Damier, eth 1963, enquiath sòn retorn en Barcelona.

En aguesta epòca, er informalisme dominaue coma tendéncia en panorama artistic der estat espanhòu, damb figures claus coma Antoni Tàpies e es membres deth grop El Paso. Aguesta linha estetica prenerie protagonisme pendent es biennaus ispanoamericanes deth decènni deth 1950 e vierie era imatge de modernitat deth país de cara ar exterior, en un assag deth regim franquista d’apropar-se a païsi coma es Estats Units.

Maugrat que Pericot residie en París, enes sòn inicis recebec era influéncia d’aguest ambient dominat per informalisme. Per açò, es prumères òbres son ua mòstra d’aguesta tendéncia: pintures de formes vagues e gestuaus, mès que denòten ua rigor geometrica que les aluenhe dera practica artistica en vòga en país.

OBJÈCTES

<p>Familha esportiva, 1971. Pap&egrave;r, diboish e pintura sus pap&egrave;r, 59&nbsp;&times;&nbsp;68,5&nbsp;cm. Espaci d&rsquo;Art Cinetic Jordi Pericot. Mus&egrave;u Municipau de Nautica d&rsquo;El Masnou.</p>
Familha esportiva, 1971