Cercaire de musèus e localitats

Museu Municipal de Nàutica del Masnou

Era tension entre èster e uet. Formes, colors e uets (1971-1974)

A compdar deth 1971, apuprètz, inície ua naua etapa ena sua trajectòria artistica que serà intimament restacada damb es estudis de filosofia que corsaue en aqueri ans: era tension entre èster e uet. Aguest darrèr ei un element que tostemp l’auie atrèt, dempús dera sua prumèra experiéncia ena exposicion collectiva d’Òmnium Culturau en París, er an 1966, en qué Pericot auie includit un horat en ua òbra.

Eth concèpte d’espaci coma uet o abséncia ei ua idèa presenta ath long de tota era òbra de Pericot. Eth horat condicionat pera forma e damb relacion ath sòn contèxte dèishe d’èster ua abséncia passiva e se transforme en un besonh actiu. Eth uet s’objectiue, se contextualize e aquerís un significat.

Es tres elements (forma, color e uet), plaçadi en un plan d’egalitat, permeten iniciar ua seria de trabalhs basadi ena combinatòria matematica. Era estructura emplegada se base en un sistèma de permutacions, inversions e substitucions qu’eliminen dera òbra eth punt d’enguarda fixe e inviten er espectador a descurbir itineraris plastics inedits.

Era mobilitat der espectador ei indispensable entara mescla perceptiva de color e ombra, relèu e plan, abséncia e preséncia.

OBJÈCTES