Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

Locomotritz diesèl electrica Märklin ref. num. 3066

Locomotritz diesèl fabricada eth 1965 pera enterpresa alemanda de trens en miniatura Märklin. Fotografia de MJC. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.

Damb eth modèl 3066, eth fabricant alemand de trens en miniatura Märklin, fondat eth 1859, reprodusic era locomotritz diesèl dera seria 204 (originàriament, 202) dera Societat Nacionau de Camins de hèr Bèlgues (SNCB).

Era vertadèra locomotritz auie estat construïda pera enterpresa AFB jos licéncia dera suedesa NoHAB, subsidiària ath madeish temps de General Motors. Aguestes locomotritzes, construïdes dempús deth 1955, arribauen enquias 140 km/ora Es ferroviaris les nomentauengros nez (nas gròs) peth sòn aspècte frontau. SNCB les destinèc as trajèctes internacionaus de viatgèrs e merces leugères entre Colonha e París, e sigueren operatives enquiath decènni deth 2000.