Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

Eth titàs de Salvador Dalí

Salvador Dalí en ua fotò familiara defressat de rica pagesa catalana. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.

En aguesta fotografia d’estudi, Salvador Dalí solament auie dus o tres ans. I apareish difressat de pagesa catalana rica. Maugrat que non se’n sap exactament eth motiu, ère abituau qu’es mainatges se vestissen damb ròba de mainada.

Eth magràs ei eth moment de difressar-se, de hèr veir qu’èm bèth aute. Tostemp i a, mès, uns titassi tipics segons es epòques, es mòdes e es tèmes d’actualitat. Des deth començament enquiara mitat deth sègle XX, un d’aguesti vestiments recurrenti ère eth de pagés e pagesa.