Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

Era sciéncia-ficcion de joguet

A compdar deth 1950, es robòts comencèren a poblar es larèrs des mainatges e mainades. Fotografia de Jordi Puig. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.

A compdar de 1950, e sustot entre 1960 e 1990, es auanci dera sciéncia e dera tecnica, era exploracion der espaci per part des Estats Units e era Union Sovietica, atau coma era escomesa dera indústria audiovisuau (cinèma, television e benda dessenhada) peth genre de sciéncia-ficcion, heren qu’era indústria deth joguet rebatesse aguest mon. Astronautes, Robòts, plats volaires, aeronaus... pivelèren es mainatges en un jòc d’aventura e fantasia. Aguest robòt, hèt de plastic e fabricat per Lemssa eth 1965, n’ei un bon exemple.