Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

Gat de carton damb ròdes

Animaus de carton coma aguest sigueren un joguet fòrça popular a començaments deth sègle XX. Fotografia de Jordi Puig. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.

Aguest gat de carton, d’uelhs extrèmament gròssi, ei ua creacion d’Antoni Penas Sardà hèta er an 1930. A començament deth sègle XX, eth shivau de carton damb ròdes, atau coma es diferentes variantes d’animaus, venguec un joguet fòrça popular en Catalonha.

Penas fondèc era sua enterpresa eth 1892 e s’especializèc ena fabricacion industriau de figures de carton. Enquia alavetz, era produccion d’aguesti joguets ère a petita escala e auie un caractèr fondamentaument domestic e artesanau.