Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

“El Teatro de los Niños” de Seix i Barral

Es teatrins, ath delà d’entretier, complissen ua foncion educativa e transmeten ues valors. Fotografia de MJC. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.

Eth 1915, era editoriau Seix Barral treiguec en mercat çò que serie eth teatre de joguet mès popular e damb ua importanta faceta educativa: el Teatro de los Niños. Aguest teatrin, modèl CC, obtenguec eth prèmi d’aunor concedit peth Foment des Arts Decoratives ena III Exposicion de Joguets celebrada en Barcelona eth 1917.

Seix Barral publiquèc enquia 27 òbres, coma La fierecilla domada o La ciencia más que el poder, a on ath delà deth libret dera foncion s’i adjunhien es personatges e es decòrs apertienti.