Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

Capítols «Jogar ar aire liure», «Viatjar» e «Animaus»

Joguets de diferentes mides, materiaus e formes, mès qu’an en comun eth moviment e era ròda. Fotografia de MJC.

Es joguets que se pòden veir en aguesta sala, qu’includís es capítols Jogar ar aire liure, Viatjar e Animaus, son fòrça diferenti es uns des auti, mès poderien caracterizar-se per fomentar eth moviment. Un element comun en fòrça des joguets que formen aguesti tres capítols ei era ròda.

Ena veirina Jogar ar aire liure, i trobam es nomentadi articles d’espòrt: biciclètes, tricicles, trotinetes, cercs, còrdes, patins, objèctes entà jogar ena plaja, gaudrofes, quilhes, etc. Son joguets que fomenten era activitat fisica e eth gòi, mès que mès ar aire liure.

Ena veirina Viatjar, eth moviment lo determine eth hèt qu’es joguets que ne hèn part son reproduccions de mejans de transpòrt de tot tipe, construïdi damb materiaus diuèrsi: trens electrics, coches de diferentes caracteristiques, carròces de shivaus, avions, zeppelins, mòtos, vaishèths, tramvies, etc.

Finalament, ena veirina Animaus trobam joguets que semblen animaus: auques, gats, shivaus, elefants, etc. Era majoria d’aguesti joguets son hèti damb carton o husta pintada, an ròdes entà arrossegar-les o foncionen coma un balançadèr. Ei interessant comparar aguestes pèces damb eth gosset arrossegadís de plastic fabricat per AmbiToys en Amsterdam er an 1995, eth quau mò era coa e es aurelhes peth moviment resultant d’arrossegar-lo

OBJÈCTES

<p>Era alacantina Pay&aacute; comercializ&egrave;c eth Bugat I-970 demp&uacute;s deth 1930 enquia principis des ans cinquanta. Fotografia de MJC. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.</p>

Bugat I-970