Cercaire de musèus e localitats

Museu deth Joguet de Catalunya

Capítol «Es vint prumèrs ans de Salvador Dalí»

Eth pintor Salvador Dalí tanben siguec mainatge e joen. En aguest espaci ne podetz veir ua mòstra. Fotografia de MJC.

En musèu auem un espaci dedicat ara enfància e adolescéncia deth figuerenc segurament mès internacionau, eth pintor Salvador Dalí Domènech (1904-1989). Se tracte d’ua cronica damb imatges qu’englòbe es vint prumèrs ans deth joen Dalí, damb referéncies as pairs, ath frair e ara fraia, a Salvador, ara familha, as estudis e as prumères exposicions e collaboracions editoriaus. Ei tanben ua evocacion de Figueres e de Cadaqués, un rebrembe dera ciutat e eth païsatge marinèr d’aqueri ans.

A començaments deth sègle XX, tant en Figueres coma en Cadaqués, Salvador Dalí Cusí, pair deth pintor, ère un personatge coneishut, de caractèr fòrt e extravagant. Ère eth notari de Figueres. Enes sòns prumèrs ans, eth gèni empordanés solament ère Salvador, eth hilh deth notari. Maugrat qu’era familha de Salvador jamès non hec cap album fotografic, les agradaue retratar-se, e ei per aguest motiu que se consèrven tantes imatges deth periòde 1900-1928. Es fotografies provien de diuèrsi archius dera familha Dalí e dera familha Domènech, atau coma de bères ues des amistats deth sòn cercle mès intim.

OBJÈCTES

<p>Era peluisha &lsquo;Don Osito Marquina&rsquo; apartenguec as frairs Dal&iacute;. Fotografia de Jordi Puig. Museu deth Joguet de Catalunya. Figueres.</p>

<p>&nbsp;</p>
Er ors de peluisha des frairs