Cercador de musèus

Museu de les Terres der Ebre

Centre d’Interpretacion Viure al Poble

Eth Centre d'Interpretacion Viure al Poble, ubicat ena planta baisha der edifici Masdenverge Actiu.

El Centre d’Interpretació Viure al Poble, ubicat a l'edifici Masdenverge Actiu, mostra la diversitat d'espais naturals del municipi, les formes de vida tradicionals vinculades als masos i a l'agricultura, tant de secà com de regadiu, que es troben en l'origen del poble. En una segona part de l'exposició permanents’explica com es va configurar el nucli urbà i com la història i el veïnatge han configurat una manera de viure al poble.

L'equipament es complementa amb una sala d'exposicions temporals i disposa d'un punt d'informació turística i un punt BTT.

ENCASTRE

<p><strong><span style="font-weight: 400;">Aquesta exposici&oacute; mostra la vida de Masdenverge en dues parts: la vida als masos i la vida al poble</span></strong>.</p>
De la vida als masos a la vida al poble

OBJÈCTES