Cercaire de musèus e localitats

Museu de la Mar de l’Ebre

Antiques oficines dera Real Compañía de Canalización del Ebro, sedença deth Museu de la Mar de l'Ebre.

El Museu de la Mar de l’Ebre, de recent creació, acull a la primera planta dues exposicions permanents: "La Mar de l'Ebre: del cap de Terme a Sòl-de-riu" i "La Mar de l'Ebre: terra de pescadors i mariners", que sintetitzen la rica biodiversitat, la importància i perillositat de la navegació, i les formes de vida al voltant de la desembocadura de l'Ebre. A la planta baixa del museu s’organitzen activitats temporals.

El museu està instal·lat a l'antic edifici d'oficines i tallers de la Real Compañía de Canalización del Ebro (1857-1858), a tocar del port pesquer i de l’accés al delta de l'Ebre. És el punt de partida de diverses rutes i itineraris guiats per la població i el delta de l’Ebre.

ENCASTRE

<p>La mar de l&rsquo;Ebre ha estat des de sempre una zona de navegaci&oacute; i pesca.</p>
La mar de l’Ebre: terra de pescadors i mariners
<p>La mar de l&rsquo;Ebre presenta la plataforma continental m&eacute;s extensa de la costa catalana.</p>