Cercaire de musèus e localitats

Museu d’Història de Catalunya

Retrat d’Enric Prat de la Riba

Retrat d’Enric Prat de la Riba, Ismael Smith, 1917. Fotografia de Pep Parer (MHC).

Retrat d’Enric Prat de la Riba, president dera Mancomunitat de Catalonha (1914-1917), ei ua

escultura hèta per artista Ismael Smith en 1917, an dera mòrt deth politician. Aguesta òbra demorèc desapareishuda pendent annades, atau coma ua grana part dera produccion artistica de Smith. Probablament ère ua des que i auie en sòn talhèr deth carrèr deth Call de Barcelona e que se venec pendent era Guèrra Civiu. Aguest retrat met de manifèst era abilitat e eth talent de Smith ena escultura.

Ei ua òbra de grana valor istorica e artistica, executada sus plastre, que consèrve rèstes dera policromia originau en tons verds e blus. Aguesta òbra de gran format, qu'ei emmarcada ena linha mès expressionista der artista, non siguec era unica que Smith realizèc. D'aguestes caracteristiques, se ne coneishen dus retrats mès, eth dedicat ath politician Francesc Cambó e eth deth musician Enric Granados.