En aguesta abitacion neishien es hilhs e hilhes dera casa, e soent tanben i morien. Eth patrimòni familiar non s'acostumaue a dividir entre es hilhs e hilhes senon qu’anaue a parar integrament ar ereu, qu’ère eth prumèr hilh mainatge, o era pobilha, en cas que solet i aguesse hilhes. Era rèsta de hilhs non eredauen es proprietats senon qu’auien de cercar-se d’autes gessudes com treballar tara casa familiara o d’autes cases, anar tara armada, hèr-se monge o caperan e s’auien recorsi, estudiar bèra carrèra.
En un espaci e en ua epòca ena quau se viuie sense lum e sense cauhatge, diuèrsi esturments e solucions domètges s’encargauen d’escauhar es abitacions. Es escauhalhets qu’apareish dessús deth lhet n’ei un bon exemple, atau com era hièstra que comunique era estança damb era codina que permetie que i entrèsse un shinhau de calor de deth larèr.
Era religiositat populara ei ben presenta en tota era casa e tanben en aguesta abitacion, damb era preséncia de diferenti objèctes religiosi: imatges, un reclinatòri e ua crotz damb aigua benedita son elements que mos mòstren era importància des credences ena vida domestica.