מוצא מוזיאון

Palau de Maricel

El Saló Blau

El Saló Blau.

El Saló Blau.

Una segona sala era el Saló Blau. Estava decorat amb antigues pintures xineses, una estàtua budista singalesa de Wei To, i abundats teixits imperials del segle XIX, centres de jade, paravents lacats, un dels quals de dotze fulles.

Durant molt de temps es va conèixer com a Sala dels Retaules per les obres que acollia de la col·lecció de Charles Deering

Actualment hi podem veure tot un seguit de reproduccions fotogràfiques del Palau de Maricel que ens permeten rememorar l’esplendor d’aquest edifici en els temps de Charles Deering. També hi podem observar un petit orgue procedent del Palau Güell de Barcelona, tot i que el seu emplaçament originari era aquest.

Avui aquesta sala serveix per fer cursos, congressos, seminaris, reunions, exposicions, tallers, etc.

scroll to top icon