מוצא מוזיאון

Museu Etnològic del Montseny, la Gabella

Arbúcies

El Museu Etnològic del Montseny.

El Museu Etnològic del Montseny (MEMGA) ha estat concebut, des dels seus inicis a l’any 1985, com un centre de conservació, difusió i investigació del patrimoni cultural del massís del Montseny. La relació entre les persones i el medi, i els mecanismes que intervenen en aquesta relació, són el marc principal de les seves línies de treball, així com la implicació en la dinamització cultural, social i econòmica del seu territori.

Actualment el MEMGA, situat en un edifici del segle XVII totalment restaurat i adaptat, disposa d’una superfície de 1.800 metres quadrats, amb quinze sales d’exposició permanent en les quals el visitant pot observar els testimonis materials de les diferents comunitats humanes que al llarg de la història han poblat el massís.

Dins de les seves col·leccions cal destacar les mostres d’oficis artesanals i de la primera industrialització i un extraordinari fons de materials arqueològics dels segles XIV-XVI, testimoni en la seva major part de la vida quotidiana dels homes i les dones que durant aquest període van habitar el castell de Montsoriu.

La visita al museu permet al mateix temps gaudir d’un espectacular recorregut pel món imaginari i màgic de la muntanya, recollit en les projeccions Les dones d’aigua i Llegendes del Montseny.

מדריך שמע

האזינו למדריך השמע של המוזיאון

כל audios זמין

שדות