Imatge de Torre del Palau i Centre d'Interpretació de la Vila Medieval de Terrassa (CIVMT) Imatge de Torre del Palau i Centre d'Interpretació de la Vila Medieval de Terrassa (CIVMT)

Museu de Terrassa

És un dels pocs elements conservats in situ de l’antic castell palau de Terrassa, construït a partir del segle XII. Constitueix l’edifici més emblemàtic de la ciutat perquè és el referent visible de la vila medieval de Terrassa, origen de la ciutat actual.

El Centre d’Interpretació de la Vila Medieval de Terrassa (CIVMT) permet conèixer, a partir d’un audiovisual, l’origen de la vila medieval de Terrassa i ofereix la possibilitat de visitar un petit tram del fossat de la vila, una galeria subterrània, una cambra freda i un forn de coure pa del 1839.

Última actualització: 10/04/2024