Imatge de Museu Municipal de Nàutica del Masnou Imatge de Museu Municipal de Nàutica del Masnou

La visita al Museu Municipal de Nàutica del Masnou permet descobrir la història local del municipi i de la costa catalana a partir d’objectes que demostren l’empremta de la navegació i el comerç marítim en l’evolució del poble.

El 1962 obre les seves portes el Museo Histórico-Arqueológico de la Villa al carrer de Sant Francesc d’Assís, 26-28. Fou impulsat per un grup de ciutadans que, conscients de la necessitat de salvaguardar el patrimoni moble local, hi van aconseguir reunir, estudiar i exposar un conjunt de peces fonamentals per conèixer la història del municipi.

L’any 1990 el museu va passar a denominar-se Museu Municipal de Nàutica del Masnou, ja que la seva col·lecció de nàutica constituïa el gruix del fons museístic.

Davant el creixement de les col·leccions i la necessitat d’una nova presentació museogràfica, el museu es traslladà a la seu actual, inaugurada l’any 2001.

Última actualització: 10/04/2024

Anar a dalt