Imatge de Museu de Mataró. Can Serra Imatge de Museu de Mataró. Can Serra

El Museu de Mataró és una institució patrimonial dedicada a la salvaguarda, estudi, conservació, recerca i difusió del patrimoni arqueològic, natural i moble vinculat a Mataró. Consta d’una seu central a Can Serra i de tres extensions: Ca l’Arenas centre d’art, Can Marfà Gènere de Punt i el Clos arqueològic Torre Llauder.

Can Serra és l’antiga casa pairal de Jeroni Serra Arnau, bastida el 1565 i d’estil renaixentista, conserva l’estructura originària i la gran sala central al primer pis amb teginat de fusta originari.

L’exposició permanent presenta dos dels eixos temàtics del programa expositiu relacionats amb la història de Mataró:

Iluro, ciutat romana, ens apropa al passat romà de la ciutat que les excavacions dels darrers anys han permès conèixer millor.

L’exposició Mataró, ciutat mediterrània fa un recorregut per la història de la ciutat des dels temps medievals i moderns fins a l’actualitat.

Periòdicament es programen exposicions temporals sobre temes relacionats amb la història local.

Última actualització: 10/04/2024

Anar a dalt