Imatge de Museu de la Música de Barcelona Imatge de Museu de la Música de Barcelona

Museu de la Música de Barcelona

La música ens emociona i participa de manera decisiva a construir la vida social.

El Museu de la Música de Barcelona proposa un viatge pels diversos mons de la música —la història i les cultures— a través d’instruments musicals i de l’escolta de música a les mateixes sales. Exposa una col·lecció de prop de dos-cents instruments, cada un dels quals té l’empremta de les persones que l’han construït i l’han utilitzat per fer música.

La visita comença amb els elements comuns de la música, com la melodia, el ritme i el timbre. Continua, amb els audiovisuals, viatjant des de l’edat mitjana fins al segle XX, fent una parada en dos espais especials, la sala dels músics catalans i la col·lecció de guitarres, i acabant a la sala d’interactius.

I dels instruments, passem a l’experiència de la música: el museu organitza concerts amb els seus instruments històrics, que completen la programació de L’Auditori, avui la casa de la música de Barcelona.

Última actualització: 10/04/2024

Anar a dalt