Imatge de Museu d'Arqueologia de Catalunya - Barcelona Imatge de Museu d'Arqueologia de Catalunya - Barcelona

Museu d'Arqueologia de Catalunya - Barcelona

En l’entorn privilegiat del parc de Montjuïc, un dels pulmons verds de la ciutat de Barcelona, el Museu us convida a fer un viatge a les arrels de Catalunya, des de la prehistòria fins a l’època medieval. Us espera una selecció de les nostres millors peces arqueològiques; tot plegat en un espai relaxant i acollidor, on s’ha respectat l’arquitectura d’un dels antics palaus de l’Exposició Internacional del 1929, situat en un dels barris més bohemis i multiculturals de Barcelona, el Poble Sec.

A més, tots els caps de setmana, us captivarem amb mil i una històries. Els caps de setmana podeu gaudir de visites comentades a les nostres exposicions permanents o temporals i tallers familiars gratuïts amb el preu de l'entrada.

Última actualització: 10/04/2024