Imatge de Museu d'Art de Sabadell Imatge de Museu d'Art de Sabadell

En els darrers dos-cents anys, Sabadell s’ha significat com una de les ciutats catalanes amb més identitat artística, tant pel que fa a la qualitat com a la quantitat de les seves produccions. Al llarg de la història ha participat d’una manera continuada en els moviments artístics generals i sovint els ha protagonitzat.

La col·lecció del Museu d’Art de Sabadell (MAS) és una de les més representatives del país, gràcies al compromís que té amb la ciutat. Aquest compromís ha generat confiança i una estreta col·laboració entre el museu i els diferents agents socials, com ara entitats, artistes i col·leccionistes; tots han contribuït, amb la seva voluntat i la seva generositat, a construir la col·lecció que avui tenim.

El MAS treballa amb la història de l’art local des del segle XIX fins a l’actualitat. Disposa de més de 13.000 objectes entre dibuixos, pintures, arts gràfiques, arts decoratives i mobiliari, ceràmiques, vidres i metalls, fotografies, escultures i altres objectes.

Última actualització: 10/04/2024

Anar a dalt