Imatge de Fundació Palau-Centre d'Art-Caldes d'Estrac Imatge de Fundació Palau-Centre d'Art-Caldes d'Estrac

Fundació Palau-Centre d'Art-Caldes d'Estrac

La Fundació Palau té com a vocació conservar, exhibir i difondre el fons artístic i documental de Josep Palau i Fabre. D'aquesta col·lecció, en destaca la sala d'exhibició permanent, en la qual s'exposa la col·lecció d'obres de Picasso i es fa palesa la relació d'amistat que l'artista malagueny i l'escriptor català van mantenir durant molts anys.

A més de les sales d'exposicions permanents, la Fundació Palau organitza diverses activitats relacionades amb les arts plàstiques i la literatura, així com exposicions temporals i el Festival de Poesia de Caldes d'Estrac "Poesia i +" , a l'estiu.

Última actualització: 10/04/2024