Cercador de museus i localitats

Museu Municipal de Nàutica del Masnou

Rotació i intersecció de dos buits sobre buit 17, 1973

Rotació i intersecció de dos buits sobre buit 17, 1973. Alumini, alumini anoditzat brillant, pintat i calat sobre fusta, i fusta, 150,5 × 15 cm. Espai d’Art Cinètic Jordi Pericot. Museu Municipal de N

Igual que en les obres anteriors, en aquest cas la mobilitat de l’espectador torna a ser indispensable per poder combinar color i ombra, relleu i pla, absència i presència. Ara, però, hi integra el buit mitjançant peces d’alumini anoditzat amb formes geomètriques policromades en correspondència directa amb el forat. Aquestes peces se situen sobre una estructura de fusta dividida en compartiments quadrats.