Cercador de museus i localitats

Museu de les Terres de l'Ebre

Conjunt d’objectes per a la caça

Conjunt d’objectes per a la caça exposats al Centre d’Interpretació Viure al Poble de Masdenverge. Centre d'Interpretació Viure al Poble. Museu de les Terres de l'Ebre.

La caça fou, per a les economies dels masos i del nucli urbà, un complement de la dieta dels seus habitants. La caça del conill, de la perdiu i d’altres animals requeria un seguit d’estris específics. Les gàbies que servien per transportar les fures fins als caus i, d’aquesta manera, fer-ne sortir víctimes com els conills; carburers i pales de tallar per caçar de nit ocells petits; enzes o reproduccions d’animals per atreure les preses al punt de caça, etc. eren alguns dels elements emprats a Masdenverge en aquesta activitat.