Cercador de museus i localitats

Museu de la Noguera

Magolla de la creu de terme del pont de Sant Miquel de Balaguer

Magolla de la creu de terme del pont de Sant Miquel de Balaguer, primera meitat del segle XV. Museu de la Noguera.

Magolla d'una creu de terme, proveïda d'un pinacle de remat, al qual li manca la creu, desapareguda d'antic. La conformen un fris de vuit figures de sants, en alt relleu, recolzades sobre petites peanyes individuals, ornades amb motius vegetals i aixoplugades sota un sol dosseret que remata un gran pinacle. Els sants representats són: sant Miquel, santa Caterina, sant Pere, sant Pau, sant Ramon de Penyafort, sant Andreu i sant Jaume. Possiblement, pot atribuir-se a un taller proper a Pere Joan.