Cercador de museus i localitats

Museu de la Mar de l’Ebre

Antigues oficines de la Real Compañía de Canalización del Ebro, seu del Museu de la Mar de l'Ebre.

Antigues oficines de la Real Compañía de Canalización del Ebro, seu del Museu de la Mar de l'Ebre.

El Museu de la Mar de l’Ebre, de recent creació, acull a la primera planta dues exposicions permanents: "La Mar de l'Ebre: del cap de Terme a Sòl-de-riu" i "La Mar de l'Ebre: terra de pescadors i mariners", que sintetitzen la rica biodiversitat, la importància i perillositat de la navegació, i les formes de vida al voltant de la desembocadura de l'Ebre. A la planta baixa del museu s’organitzen activitats temporals.

El museu està instal·lat a l'antic edifici d'oficines i tallers de la Real Compañía de Canalización del Ebro (1857-1858), a tocar del port pesquer i de l’accés al delta de l'Ebre. És el punt de partida de diverses rutes i itineraris guiats per la població i el delta de l’Ebre.

ÀMBITS

<p>La mar de l&rsquo;Ebre ha estat des de sempre una zona de navegaci&oacute; i pesca.</p>
La mar de l’Ebre: terra de pescadors i mariners
La mar de l’Ebre: terra de pescadors i mariners
<p>La mar de l&rsquo;Ebre presenta la plataforma continental m&eacute;s extensa de la costa catalana.</p>
Biodiversitat marina: del cap de Terme a Sòl-de-riu
Biodiversitat marina: del cap de Terme a Sòl-de-riu

OBJECTES

<p>Folis de fusta del pailebot <em>Aventina Masiques, </em>1945. Museu de la Mar de l&rsquo;Ebre. Museu de les Terres de l&#39;Ebre.</p>
Folis del pailebot Aventina Ma
Folis del pailebot Aventina Masiques
<p>Nacra, provinent de la col&middot;lecci&oacute; Brunet, en posici&oacute; natural. Museu de la Mar de l&rsquo;Ebre. Museu de les Terres de l&#39;Ebre.</p>
Nacra (Pinna nobilis)
Nacra (Pinna nobilis)

INFORMACIÓ

HORARIS
EMAIL
info@museuterresebre.cat

MAPA

scroll to top icon