Cercador de museus i localitats

Museu de l'Anxova i de la Sal

Etiqueta de paper imprès per a pots d’anxova

Etiqueta de paper imprès per als pots d’anxova de la fàbrica de Joan Callol i Callol de principi del segle XX. Museu de l'Anxova i de la Sal. L’Escala.

Hi havia moltes petites fàbriques de salaó a l’Escala, algunes amb etiqueta pròpia i d’altres sense. La fàbrica de salaó de Joan Callol i Callol, Ratxalet, estava ubicada a l’antic port. L’etiqueta en qüestió, en català, és d’abans de la Guerra Civil, anunciant Anxoves en salmorra i amb un dibuix de la sortida de les barques de sardinals de l’antic port de l’Escala, on encara es pot veure l’edifici del Salvavides que es va enderrocar el 1934.