Cercador de museus i localitats

Museu d'Història dels Jueus

La família. Tradició i ritual

Sala dedicada a la família i a les tradicions.

La vida dels jueus i les jueves està marcada per episodis que responen a l'acompliment dels manaments divins i preceptes legals. Diversos testimonis documentals i gràfics il·lustren alguns d'aquests episodis, com el matrimoni o el naixement.

La comunitat celebra i manté viva la seva memòria històrica i religiosa amb diferents festivitats desgranades al llarg de l'any. Aquí es poden observar i conèixer elements i objectes que encara avui són utilitzats a les festes i celebracions del calendari jueu.

AUDIOGUIA

04 Rituals i tradicions de la vida jueva

Escolta l'audioguia d'aquest museu

Tots els àudios disponibles