Cercador de museus i localitats

Museu d’Història de Cambrils

Vil·la romana de la Llosa

La Vil·la Romana de la Llosa està oberta al públic tot l'any

Jaciment arqueològic visitable ubicat al costat del Passeig Marítim de ponent, a l’indret on es va aixecar una vil·la romana fa uns 2.000 anys. Les excavacions, iniciades l’any 1980 per l’Ajuntament de Cambrils i la Generalitat de Catalunya, van posar al descobert la part rústica, propera a la Via Augusta, i la part noble de la vil·la, situada a la vora del mar. En aquesta darrera àrea es va localitzar l’any 1992 el conjunt de bronzes de La Llosa, que es pot contemplar a la seu del Museu d’Història de Cambrils, al Molí de les Tres Eres.

Durant tot l’any es pot visitar la Vil·la els caps de setmana, a excepció dels mesos de juliol i agost, que obre de dimarts a diumenge. A la caseta d’accés, es pot contemplar també un aixecament virtual que permet conèixer l’evolució de la Vil·la.

MAPA

INFORMACIÓ