Cercador de museus i localitats

Museu d’Art de Cerdanyola

Cartell commemoratiu de l’Exposició Internacional de Barcelona del 1929 de l’empresa Uralita, Frisco Millioud.  Cromolitografia, 77 × 96 cm. Fotografia de Xavi Olivé. Museu d’Art de Cerdanyola.

Cartell commemoratiu de l’Exposició Internacional de Barcelona del 1929 de l’empresa Uralita.

La peça mostra un mapa de Barcelona amb un llenguatge caricaturesc en què diversos personatges, situats en els llocs més emblemàtics de la ciutat i els entorns, lloen les virtuts de l’empresa Uralita i el material del fibrociment.

L’autor, Frisco Millioud (1902-1939), va ser un conegut dibuixant i publicista suís que es va instal·lar a Barcelona des d’on va col·laborar amb moltes revistes i publicacions de l’època.